WTFish...$#I(&*#
herghh...tergugat ok!! many of my frens are oredi married !but i'm still acting like a school girl wake up beb, time to grow up kang tade orang masuk minang plak theee...I think to much rite now.Lantak dorang la aku ni tancing lebey lak jodoh dorang sampai awal bagus la.Hurmm aku jugak sowang2, rite now let me be alone a moment.But always ade jew yang menganggu.Tak bleh tgk aku senang betol.Really at least don't pushing me around like this im not your Barbie doll or a thing that u can control with OK.You have hurt me badly i can't accept that..so please let me go.SUSAH sgt kew??? Maybe aku tak sebagus yang engkau inginkan.Aku sedar,aku tak secantek like ur exes GF dulu,Aku x sekaya kau,Aku x setaraf ngan ape yang kau miliki skunk.Nobody perfect keyh!!Not like other ppl yang suke proud bout themselves. Aku tak suke SHOW OFF and i dun like stuck up ppl around me its really bugging me.Macam dorang hebat sgt.If i could tell u that im hurt very deeply b'cuz of ur attitude,i would say it out loud.So u will understnd what i'm trying to tell u this days.I'll never forgive u after all that u done to me.Tapi disebabkan aku ni soft hearted and tersgt la kind so i will fogive u kerna setiap insan sentiase melakukan kesilapan dan xkan lari dr melakukan kesalahan.Susah jugak kalo dah baek ngan family ni.Asyik masok campur lak.Nak kate aku ni bakal menantu terbaek tade la baek mana pown.Tapi aku sayangkan family dye and dah anggap dorang mcm family aku sendiri.Bila aku argue ngan dye mesti ibu dye bela aku.But how could this happen to me.Aku sayangkan dye tapi dye hancurkan aty aku.Fedup nak berchenta cintun nih.Lonely rider lagi best.ahaakk..

