Time to Stadokkk!!!



Well u knO me slalu kalo time exam musti last2 minute bwu nk bace buku...time tu mmg pulOn abeh lahh...kuaq abes knOwledge yg ade lam Otak nih...tah pape jew...Sedangkan bace buku pn terhanguk2 ja...nantOk beb mengadap buku 24jam nih..x sabaq nk abeh exam ni.. xyah tgk buku dah cuti jew ingat lam kpale nih..
haihh bler laaa nk abes blaja nih...x saba nk keje doe...STUDY TIME namo men2 lagi nak skor 3 pointer keatas kalo bley nk skor 4 flat..lg baguih..k tata...